Przejdź do głównej zawartości

Rozgrzewająca kasza manna z jabłkiem i cynamonem - idealna na jesienne śniadanie!

Kasza manna!
Gdy byłam mała nienawidziłam jej, dziwna konsystencja, bez dodatków, czasami jakiś dżem... nie przemawiało to do mnie. Po kilku nie udanych próbach, w tym roku pokochałam kasze mannę z jabłkami i cynamonem - jest idealna! Słodka kasza manna, kwaśne jabłka i cynamon - zimne poranki mi nie straszne! Robi się ją bardzo szybko, a powiem wam, że naprawdę warto!

Kasza manna z jabłkami i cynamonem
składniki na 2 porcje

  • 400 ml mleka
  • 3 łyżki kaszy manny*
  • 2 łyżeczki miodu
  • 2 średnie jabłka
  • cynamon
* możecie użyć więcej kaszy manny, jeżeli wolicie gęstszą

Mleko wlewamy do garnka, dodajemy łyżeczkę miodu, wsypujemy kaszę mannę, podgrzewamy i dobrze mieszamy aż do zgęstnienia. Jabłka obieramy i kroimy w kostkę. Na rozgrzaną patelnie dajemy łyżeczkę miodu i szczyptę cynamonu, gdy miód się rozpuści i połączy z cynamonem, wrzucamy pokrojone jabłka. Podsmażamy chwilę, aby były jeszcze chrupiące. 
Gotową kasze mannę przekładamy do miseczek, na nią dajemy jabłka i polewamy wszystko powstałym syropem z jabłek i miodu.
Gotowe!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bienenstich - niemiecki klasyk!

Lemoniada brzoskwiniowa - idealna na upalne dni!