Przejdź do głównej zawartości

Witam!

No i witam was na nowo/starym blogu. Blog jest kontynuacją tego którego prowadziłam przez dokładnie rok, zmieniłam tylko domenę, więc pewnie będę się odwoływać do tamtych wpisów. Link do starego bloga -> http://decorateacake.blog.pl/.

Tu będę kontynuować moje hobby, czyli pieczenie. Zastanawiałam się tez ostatnio nad potrawami wytrawnymi, ale to jeszcze jest w czasie przemyśleń. Mam nadzieję, że zmiany wyjdą na dobre, dalej będziecie mnie odwiedzać, a ja będę dla was pisać i wypróbowywać nowe przepisy : )

Wygląd bloga też oczywiście się zmienił, jeżeli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie, może uda mi się coś zmienić czy polepszyć.

Serdecznie zapraszam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozgrzewająca kasza manna z jabłkiem i cynamonem - idealna na jesienne śniadanie!

Bienenstich - niemiecki klasyk!

Lemoniada brzoskwiniowa - idealna na upalne dni!