Przejdź do głównej zawartości

Ciastka baaaaardzo zdrowe i do tego dobre!

Ciastka - najzdrowsze jakie robiłam. Bez cukru, jajek, mąki. Z samymi dobrymi rzeczami :D
Dodadzą wam energii, nadają się do porannej herbaty lub popołudniowej kawy, są dobre również z mlekiem.

By je zrobić nie potrzebujecie dużo, znając życie, wszystkie składniki macie w domu :D


Najzdrowsze ciasteczka!
 inspirowany przepisem od Pass the Food
  • 3 średnie banany
  • 1,5 szklanki płatków owsianych
  • 3 łyżeczki kakao
  • 2 łyżeczki zmielonego siemienia lnianego
  • 1 łyżeczka ziaren siemienia lnianego
  • 60 g gorzkiej czekolady
  • 5 śliwek suszonych (opcjonalnie)
  • syrop z klonu/agawy (opcjonalnie)
Piekarnika nastawić na 180 ºC. Banany rozgnieść na papkę, ja zrobiłam to blenderem. jest szybciej i dokładniej. Dodajemy płatki owsiane, siemię lniane, kakao. Wszystko dobrze mieszamy. Na sam koniec dodajemy pokrojone śliwki i czekoladę. Jeżeli ktoś chce może dodać trochę syropu, ja osobiście nie dodałam, banany były dość słodkie. Na blachę wyłożoną papierem nakładać kulki z masy i rozpłaszczyć je, aby wyszła ładna forma ciastka :D Piec najlepiej na opiekaniu góra/dół przez 15-20 minut. Pozostawić do ostudzenia.

No i gotowe, najzdrowsze ciastka jakie znam :D Zgadłam, że większość składników macie w domu? Zostaje wam jedno, poskładać wszystko i upiec ciastka :D






PS: Nie wiem jak u was, ale ja zdążyłam zrobić szybko zdjęcia kiedy słońce wyszło na 10 minut. A tak, to deszcz.... Chociaż nawet lubię taką pogodę, ale z umiarem :D




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozgrzewająca kasza manna z jabłkiem i cynamonem - idealna na jesienne śniadanie!

Bienenstich - niemiecki klasyk!

Lemoniada brzoskwiniowa - idealna na upalne dni!