Przejdź do głównej zawartości

Babeczki czekoladowe z kremem kawowym i mini deser.

Najlepsze babeczki, jakie jadłam! Wyszły cudownie! 
Krem przypomina mi trochę cukierki Kopiko, które w dzieciństwie uwielbiałam!
Na co dzień nie piję kawy, ale wszystko słodkie, co ma w sobie kawę - uwielbiam!

Polecam, robi się je szybko, z ciasta wychodzi ich dużo, kremu starcza na dodatkowe desery!

Tyle dobroci :)

No to jak? Macie ochotę?


Babeczki to moje ciasto czekoladowe, na które przepis znajdziecie tu .

Z ciasta wychodzą ok. 24 babeczki, zależy od tego, ile ciasta będziecie dawać do papilotek. Ja zawsze daję jedną DUŻĄ łyżkę ciasta. Babeczki pieczemy krócej, ok. 20 minut. 

Krem, najważniejsza rzecz, bardzo łatwo go zrobić.


Potrzebujecie:


  • 300 ml śmietany 30/36%
  • 250 g serka mascarpone
  • 2-3 łyżki cappuccino instant lub kawy rozpuszczalnej
  • cukier puder - według uznania
Śmietanę, dobrze schłodzoną, ubić. Następnie po łyżce dodawać sera. Dobrze razem wymiksować. Na sam koniec dodać cappuccino/kawę i cukier. Możecie dodać mniej albo więcej kawy, tak samo z cukrem, wszystko zależy od Waszych kubków smakowych : ) 
Krem odstawić do lodówki na czas, gdy babeczki będą się studzić.

Gdy babeczki będą już wystudzone, możecie za pomocą worka cukierniczego i odpowiedniej tylki udekorować babeczki. No i gotowe! Babeczki najlepiej przechowywać w zimnym miejscu.


Co do kremu, jeżeli Wam zostanie (mi go trochę zostało), możecie zrobić z nich małe desery.

Potrzebujecie do tego 

  • kilka ciastek 
  • szklankę
  • krem
 Ciastka wystarczy pokruszyć, wysypać nimi spód szklanki, no i przykryć kremem. Pyszny szybki deser gotowy : )










No i jak? Spróbujesz? : )


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozgrzewająca kasza manna z jabłkiem i cynamonem - idealna na jesienne śniadanie!

Bienenstich - niemiecki klasyk!

Lemoniada brzoskwiniowa - idealna na upalne dni!