Przejdź do głównej zawartości

Wyniki konkursu z magazynem MASZKETY!!!

Dobry wieczór, żeby nie przedłużać, od razu powiem kto :)

Papierowe Maszkety, idealne do porannej kawy, wygrywa...... Szczypta Słodyczy za swoją "śmietankową bezę":

"Jako dziecko z wielką błogością na ustach przyglądałam się pieczeniu ciast. Oczywistym narzędziem był dla mnie piekarnik, czymś naturalnym żelatyna, która trzymała wszystkie kremy ''do kupy''. Bez wiedzy żadnej istoty żywej postanowiłam wykazać się własnym kunsztem cukierniczym. Na rozgrzewkę miał to być czekoladowy biszkopt z bitą śmietaną. I powiem, że biszkopt owszem - wyszedł. Problem pojawił się wtedy, kiedy wpadłam na genialny pomysł pieczenia bitej śmietany utrwalonej żelatyną (w grudkach?) w piekarniku, tak aby otrzymać coś na kształt chrupkiej, przyrumienionej bezy (no przecież takie też były na ciastach - białe z cukrem i się trzymały!). Skończyło się potopem w piekarniku, wielkim sprzątaniem i solidną burą.
Od tego czasu minęły już długie lata. Na szczęście historia ta nie zniechęciła mnie do pieczenia w wymiarze długofalowym i dziś mogę pochwalić się blogiem ze słodkościami... i nie tylko."



Serdecznie gratuluję!

Dane do przesyłki proszę przesłać na mail: decorateacake@op.pl

Zapraszam również na kolejne konkursy o papierowe Maszkety, wszystkie informacje na naszym profilu fejsbukowym: https://www.facebook.com/maszketymagazyn?fref=ts


Pozdrwiam i smacznego wieczoru!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozgrzewająca kasza manna z jabłkiem i cynamonem - idealna na jesienne śniadanie!

Bienenstich - niemiecki klasyk!

Lemoniada brzoskwiniowa - idealna na upalne dni!