Przejdź do głównej zawartości

Fundacja Herosi - uśmiech dzieci jest najpiękniejszy!

Może widzieliście już na moim Facebook'u, że piekłam dosyć dużą ilość ciastek :)
Ciastka piekłam dla dzieci z fundacji Herosi. W fundacji działam już kilka lat, pomagałam w kwestach na różnych przedsięwzięciach sportowych. Trochę o fundacji, fundacja pomaga dzieciom z chorobami onkologicznymi, realizuje ich życzenia, marzenia. W pomaganie angażują się też sportowcy, szczególnie polscy siatkarze, piłkarze ręczni oraz skoczkowie. Angażują się w wiele akcji, takich jak "świeć pomocą" czy tworzenie kalendarza oraz sesje zdjęciowe z dziećmi. (więcej o fundacji i o tym jak możecie pomóc, przeczytacie - tutaj)

  Ostatnio zostałam poproszona o poprowadzenie zajęć kulinarnych dla dzieci. No i na pierwszy raz pomyślałam o lukrowaniu ciasteczek, zrobiliśmy lukier w różnych kolorach, mieliśmy różnego rodzaju dekoracje, każdy miał swoją czapkę kucharską (może nie na głowie, ale za to koszulce :p) no i była zabawa!!
Dzieci były umorusane, wszystko na około pełne lukru, wszystko się kleiło, ale za to wszystkie się uśmiechały, były radosne, a to najważniejsze :) W planie mamy jeszcze więcej takich zajęć i już nie mogę się doczekać kolejnych spotkań z dziećmi!










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozgrzewająca kasza manna z jabłkiem i cynamonem - idealna na jesienne śniadanie!

Bienenstich - niemiecki klasyk!

Lemoniada brzoskwiniowa - idealna na upalne dni!